X Meeting Point er i drift igjen fra 13. august

Norlandia Hotel Group og HEAS, Hellerudsletta Eiendom AS, skal nå samarbeide om driften av X Meeting Point gjennom det nystiftede selskapet Hellerudsletta Drift AS.  


"Vi ser frem til å samarbeide og videreutvikle X Meeting Point. Tanken bak samarbeidet er å optimere resultatet gjennom kombinasjonen av lokalt drift, en aktiv eiendomsutvikler og en profesjonell reiselivsaktør. Selv om det har vært en utfordrende tid for bransjen, er det viktig å se nye muligheter, konsolidere og skape nye samarbeidsformer", sier administrerende direktør i Norlandia Hotel Group, Morten A. Kahrs.


"Vi er svært fornøyd med å ha landet et spennende sameierskap og samarbeid med Norlandia Hotel Group, slik at vi kan videreføre drift og utvikling av senteret sammen. På vår side skal vi ha fokus på videre utvikling av eiendommen som har stort potensial for vekst og kompletterende virksomhet. Det er allerede flere spennende planer med selskaper som kan utvikle og styrke X universet på Hellerudsletta ytterligere", sier Andreas Tronstad, styreleder i Hellerudsletta Eiendom.


Administrerende direktør Gyrid Eggen, skal lede driften videre.

"Det er viktig for oss å ha et nært og kreativt samarbeid med våre kunder og samarbeidspartnerne. Vi skal gi kundene verdi for pengene, vi skal utfordre, tenke lokalt og nasjonalt, stort og smått", sier Gyrid Eggen.

Hun er glad for at de nå kommer i gang igjen. Foreløpig er det en grense på 200 personer per arrangement, så vil tiden vise når det er forsvarlig å heve taket.


17. august starter senteret opp med den første messen, etterfulgt av både små og store arrangementer i tiden fremover. Alle kunder som har en reservasjon ved X Meeting Point er nå sikret at driften fortsetter som normalt - gitt at myndighetene tillater aktivitetene i lys av smittesituasjonen.

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy