Fra ISPO Re. Start-dagene i juni 2020

Fra ISPO Re. Start-dagene i juni 2020

Vinterens ISPO-messe blir heldigital

I nært samarbeid med sportsbransjen og med hensyn til den nåværende utviklingen av coronaviruset, har Messe München besluttet å gjennomføre arrangementet helt digitalt fra 1. til 5. februar 2021.


Ved å digitalisere messen blir denne handelsarenaen tilgjengelig for alle som vil delta, uavhengig av internasjonale reiserestriksjoner.

De verdifulle erfaringene ISPO tok med seg etter de digitale ISPO Re. Start-dagene i juni 2020, gjør at de nå kan tilby muligheter for produktpresentasjoner, diskusjons- og nettverksforum, samt kontaktflater for internasjonale forretningsforbindelser.

Slik utviklingen av smittesituasjonen er nå, var det ikke mulig å gjennomføre en forsvarlig hybrid-messe, slik som tidligere varslet.

Derfor var Klaus Dittrich, styreformann og administrerende direktør i Messe München, sin beslutningen om et heldigitalt arrangement, det eneste riktige:


"Både kundene og vi som vertskap, har høye forventninger til internasjonalitet og kvalitet på ISPO München. Slik som situasjonen er nå, kan vi ikke oppfylle disse forventningene. Med ISPO München Online gjør vi det mulig for alle kunder over hele verden å delta i arrangementet. Samtidig kan vi opprette formater som innlemmer nye målgrupper. Jeg er sikker på at vi i februar vil oppleve et arrangement, som vil tilby digitale bransjediskusjoner av høyeste kvalitet."

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy