Villa Gabel: En mulighet for Sportsbransjen til å nå Klubb, Profilerings- og Bedriftsbransjen

For sportsmerker som selger treningsutstyr, tekstiler eller turutstyr er Villa Gabel et sted hvor man kan presentere produkter direkte til profileringsaktører og gjennom alle aktivitetene som arrangeres gjennom hele året.



Sentralt på Skøyen i Oslo finner man Villa Gabel, en arena på 1000 kvadratmeter i 2 etasjer, som kan være interessant for aktører innen sport som ønsker å komme i kontakt med profileringsbransjen. Med fleksible fasiliteter og muligheter for nettverksbygging, har stedet etablert seg som et attraktivt sted for merkevarer som ønsker å styrke sine salgskanaler og øke sin synlighet. Stedet er blitt et knutepunkt der produktvisninger, utstillinger, salg og markedsføring finner sted.

I Villa Gabels lokaler treffer vi daglig leder Jørn Ellingsen. Han mener at sportsbransjen og profileringsbransjen har en naturlig kobling gjennom produktsortimentet de representerer. Han forteller at stedet er som et kjøpesenter, betjent og åpent hver dag.


«Villa Gabel er som et kjøpesenter, betjent og åpent hver dag.» Jørn Ellingsen

-Har man tilhold på Villa Gabel kan sportsmerker vise frem sine produkter i et miljø som tilrettelegger for både formelle og uformelle møter, og bidra til å styrke forbindelser mellom de to bransjene. Vår kaffelounge tilbyr alltid nytrukket kaffe, så her er det bare å ta med ferske bakevarer, så er man klar til å møte kundene, sier Jørn Ellingsen.


Tilgang til de riktige kjøperne

-En av fordelene med Villa Gabel er dens evne til å tiltrekke seg de riktige beslutningstakerne, forteller Jørn Ellingsen. Profileringseksperter, bedriftsledere, markedsføringsspesialister og distributører som er på utkikk etter nye produkter og løsninger for sine kampanjer og bedriftsarrangementer, finner alt de trenger her. Villaens kombinasjon av eksklusivitet og funksjonalitet sikrer at sportsmerker møter relevante kontakter som kan bidra til økt salg og eksponering.


Ny fremtidig salgsarena for Sportsbransjen

Villa Gabel er mer enn bare et møtested. - Med fokus på bærekraft, innovasjon og tilrettelegging for samarbeid, tilbyr Villa Gabel en unik mulighet til å koble merkevarer med de riktige kundene. For aktører i sportsbransjen, som ønsker å styrke sine salgs- og markedsføringskanaler, er Villa Gabel det ideelle stedet. Profilmarkedet er på mange milliarder og derfor et enormt potensial for aktører innen sport, avslutter Jørn Ellingsen.

Tilbake
 

Ole-Henrik Skirstad går av som konsernsjef i Sport Holding

 
Innholdsmarkedsføring
Vi søker nye naboer til Alfa Sko og Lindeberg i Nydalen!
 
Scan Trade gir full gass i Outdoor med Jack Wolfskin
 
Årets Sportsbransjepriser 2024
 
Fysisk aktivitet, Makroøkonomi og Innovasjon under Sportsbransjedagene