Salgs- og markedsutvikler (SMB)

Vi er markedsavdelingen bak REAL Turmat og REAL Field Meal, to merkevarer som har etablert seg som naturlige valg nasjonalt og internasjonalt for friluftsentusiaster og profesjonelle brukere. Vår hverdag handler om å forstå behovene til våre forhandlere, distributører og offentlige kunder som bringer REAL ut i markedene.



Om oss

Vi er et sammensveiset team med stort engasjement og et felles driv etter å utvikle oss, både sammen og hver for oss. Når tempoet er høyt og oppgavene mange, samarbeider vi godt og finner løsninger i felleskap.


Bak REAL Turmat og REAL Field Meal står Drytech, en næringsmiddelbedrift med base i Tromsø. Vi kombinerer teknologi, kvalitet og matglede, og eksporterer måltidene våre internasjonalt. Det er vi oppriktig stolte av.


Om rollen

For å støtte videre utvikling i SMB- og offentligmarkedet etablerer vi nå en ny rolle i markedsavdelingen. Som en del av teamet får du en sentral rolle i den daglige driften knyttet til våre SMB- og offentlige kunder. Du vil jobbe tett med flere fagfunksjoner for å støtte utviklingsarbeid og bidra til at vi når våre salgs- og vekstmål, både nasjonalt og internasjonalt.


Dette er en stilling for deg som trives med å jobbe i team og med kunderelasjoner, og som motiveres av forbedring og utvikling. Du ønsker å bidra til å forme hvordan vi jobber med kundereise og kundeopplevelse, og være en drivkraft i vår videre vekst.


Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Følge opp bestillinger og sikre gode kundeopplevelser for SMB- og offentlige kunder
  • Sikre effektiv onboarding og etablering av kundeforhold
  • Håndtere kundedialog og bruke innsikt til forbedringer i kundereisen
  • Bidra til planlegging og oppfølgning av kampanjer mot SMB-kunder
  • Bidra og ivareta innhold i kundereisen
  • Bidra til å utvikle, koordinere og optimalisere kundereisen
  • Analysere bruksdata, identifisere flaskehalser og foreslå forbedringer
  • Initiere og følge opp forbedringer i kundereisen med interne og eksterne fagmiljøer

Ønsket kompetanse:

  1. Vi vil gjerne høre fra deg dersom:
    • Du har relevant høyere utdanning og stor interesse for arbeidsoppgavene
      og/eller:
    • Erfaring med kundereise, digitale kjøpsprosesser, B2B-salg eller tilsvarende kommersielt og kundeorientert arbeid
  2. God teknologiforståelse og interesse for å jobbe med IT-verktøy som CRM, e-handelsløsninger og analyseverktøy
  3. Gode skriftlige og muntlige språkferdigheter i både norsk og engelsk
  4. Må kunne sikkerhetsklareres – en standard prosess som vurderes av NSM

Hvem vi ser etter:

  1. Du er systematisk og bruker data for å skape innsikt
  2. Du er resultatorientert og motiveres av å se konkrete effekter av arbeidet ditt
  3. Du trives med å jobbe både strategisk og operativt
  4. Du evner å jobbe selvstendig
  5. Du er fremdriftsrettet og evner å være fleksibel når flere parallelle prosesser oppstår
  6. Du er sosialt trygg og har gode relasjonsbyggende egenskaper
  7. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i en vekstbedrift med utviklingsmuligheter og varierte arbeidsoppgaver
  • En dedikert, nysgjerrig, og utviklingsorientert organisasjon med mange fagfelter og godt arbeidsmiljø
  • Mulighet til å bli med på en vekstreise med sterke merkevarer i det nasjonale og internasjonale markedet
  • Konkurransedyktige betingelser innenfor lønn og pensjon
  • Gode personalordninger som støtter trivsel og helse, inkludert støtte til trening, behandling og velferdsaktiviteter


Grunnet ferieavvikling kan spørsmål henvendes til følgende innenfor tidsperioder:

Tiltredelse: etter avtale
Arbeidssted: Tromsø, Ørnevegen 110
Reise: noe reisevirksomhet må påregnes

 

Finnannonse: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=413434362


Frist 10.08.2025

Ansettelsesform: Fast


Om Arbeidsgiveren
Drytech AS er en Nordnorsk familieeid bedrift med vekstambisjoner i det nasjonale og internasjonale markedet innenfor fritids- og forsvarsmarkedet. Bedriften er lokalisert i Tromsø, etablert i 1989 og har 46 ansatte. Vi produserer og selger komplette måltider i porsjonsforpakninger, rasjonsforpakninger og "On The Go" produkter av høy kvalitet under merkevarenavnet REAL.

Bransje: Industri og produksjon, Markedsføring og annonsering, Salg og markedsføring, Netthandel / E-commerce

Stillingsfunksjon: Salg / Salgsstøtte, Markedsfører, Analyse / Forretningsutvikling

Nøkkelord: Kundereise, Kundeopplevelse, Salgsutvikling, Markedsutvikling, B2B, Kundeinnsikt, Kampanje, Markedsaktiviteter, CRM, SMB, Onboarding, Kundeanalyse, Brukerinnsikt, Kundeutvikling


Tilbake
 

Sportsbransjepriser 2025 - Hvem fortjener å bli løftet frem i sportsbransjen i år?

 
Satser på DACH: Innovasjon Norge lanserer nytt vekstprogram for norske friluftsmerker
 
Christian Lodgaard blir ny administrerende direktør i Aclima
 
Bransjeutsikter og økonomisk balanse
 
Frasers Group overtar XXL