Foto: Dale of Norway

Foto: Dale of Norway

Lederbytte i Dale of Norway og WoolLand

Etter et rekordår for Dale of Norway takker Anette Juel Knudtzon for seg etter 6 år som daglig leder for Woolland AS og 4 år i Dale of Norway. 1. februar blir hun daglig leder i Jørgen Dahl sitt selskap IsaNor Invest. 


– Vi takker Anette for en fantastisk innsats i disse årene, hun har ledet Dale of Norway og organisasjonen gjennom både vanskelige markeder under covid, men også i sterk vekst drevet av fornyet kolleksjon, internasjonal ekspansjon og økning i netthandel. Med en global merkevare, effektiv produksjon, sterk finansiell utvikling og gode vekstutsikter så er Dale of Norway godt rustet for fremtiden, sier styreleder Herman Korsgaard. 

Dale of Norway passerer i år 200 millioner i omsetning med en solid bunnlinje i et krevende marked, mens Woolland fortsetter veksten innenfor sport og passerer 70 millioner i omsetning. 

Til å overta stafettpinnen har styret hentet inn John Are Lindstad som ny daglig leder. Han vil bli en viktig brikke for å sikre videre internasjonal vekst. 

– Vi er veldig glade for å ønske John Are velkommen som ny daglig leder i Dale of Norway. Med lang erfaring fra sport, fashion og sterke merkevarer ser vi frem til en spennende tid med videre vekst for Dale of Norway i våre hjemmemarked og internasjonalt, sier Herman Korsgaard. 

John Are Lindstad begynner i rollen som daglig leder for Dale of Norway og Woolland 8. januar. Han har mange år i sportsbransjen både som kjedeleder og forretningsutvikler i Sport1-gruppen og i Fenix outdoor hvor han har jobbet med internasjonalt salg av merkevaren Fjällräven. Etter dette har han vært daglig leder i Mustad Fishing og Lanullva.

– Jeg gleder meg til å bli med på et lag som skaper gode resultater. Jeg er takknemlig for muligheten til å være med på reisen videre i Woolland og Dale of Norway, sier Lindstad


Tilbake
 

Devold vokser med sikkerhetsklær

 
Sportsbransjedagen 2024
Utvidet Early Bird – påmelding til fredag 7.juni!
 
Henry Lloyd og Odlo med ny butikk i Bogstadveien
 
I møtet med eldrebølgen må sportsbransjen tenke nytt for å finne arbeidskraft i fremtiden
 
Krevende start på året for sportskjedene