FIRE ÅR: Generalsekretær i Volleyband-forbundet Kristian Gjerstadberget og daglig leder i Mizuno Norge, Børge Wetteland signerer avtalen som skal vare i fire år.
Avtalen er et viktig ledd i satsingen for NVBF mot Tokyo OL i 2020.
Mizuno ønsker å forsterke Mizuno som merkevare i Norsk Volleyball og i Norge ved hjelp av Volleyballforbundet, og deres spillere og kontakter innad i norsk idrett.
Økt synlighet
- Vi er veldig fornøyde med forlengelse av avtalen med Norges Volleyballforbund. Vi har stor tro på langsiktighet i våre avtaler, og at det gir god forutsigbarhet, kontinuitet og størst gevinst for alle parter i avtalen. Vi opplever at det jobbes godt i forbundet og at det er gode planer inn i fremtiden, med tanke på profesjonalisering og utvikling av volleyballen i Norge, sier daglig leder Børge Wetteland i Mizuno Norge AS,og legger til at han er stolt av å være navnesponsor til toppligaen i Norge, Mizuno-ligaen innendørs.
- Dette er med å øker vår synlighet i Norge, sier han.
Tett samarbeid
- Volleyballforbundet er svært fornøyde med å ha fått denne avtalen på plass, som er en av de største avtalene NVBF har signert. Mizuno Norge har vist at de forstår volleyballidrettens ønsker og behov, og dette er leverandører som tilbyr sportstekstiler og utstyr av svært god kvalitet til både landslag, trenere, dommere, støtteapparat og våre utøverprofiler. For NVBF er det ekstra hyggelig å ha solide og gode utstyrsleverandører i ryggen. Vi jobber tett sammen og har en god dialog med tanke på utvikling av produktene og selve utstyrsleveransen som ligger i denne avtalen, sier generalsekretær Kristian Gjerstadberget.
- Vi gleder oss til å ta fatt på en ny avtaleperiode der vi samarbeider om et felles løft og profilering av norsk volleyball, avslutter Gjerstadberget i NVBF.
Tilbake