TIL TRYVANN: Amundsen Sports skal levere bekledning til alle ansatte i Tryvann Skisenter de neste tre årene. FOTO: AMUNDSEN SPORTS

TIL TRYVANN: Amundsen Sports skal levere bekledning til alle ansatte i Tryvann Skisenter de neste tre årene. FOTO: AMUNDSEN SPORTS

Amundsen leverer til Tryvann

Amundsen Sports har inngått et treårig samarbeid med Tryvann Skisenter. Avtalen innebærer at alle ansatte ved skisenteret benytter seg av klær fra leverandøren.

Tidligere var det Skogstad som hadde en liknende avtale med skisenteret i Oslo. Nå går Amundsen Sports inn som leverandør av bekledning til alle ansatte ved Tryvann Skisenter. De får også en del profilering ellers i anlegget.


Oslo-brand

- Vi har et ønske om å ta posisjonen som et Oslo-brand, og vi som jobber i selskapet har alle et nært forhold til Tryvann Skisenter ved nærmest å ha «vokst opp» i bakken, sier salgsansvarlig Erik Friis i Amundsen Sports. Han sier at det vil være enkelt å følge opp avtalens innhold siden de likevel benytter anlegget mye.

- Vi har til nå vært ganske godt representert i flere av byens butikker – ikke minst gjennom Anton Sport, som har satset mye på oss. Nå ønsker vi også å vise oss fram i bybildet i det miljøet plaggene våre er tenkt til – nemlig utendørs, sier Friis. Avtalen som er inngått har en varighet på tre år.


Kule klær

Daglig leder i Tryvann Skisenter, Espen Bengston, er svært godt fornøyd med å få Amundsen Sports som leverandør.

- Amundsen Sports er et norsk, kult merke som leverer gode og kule klær. I tillegg er merkevarens historie spennende og de som jobber i selskapet er veldig ok folk, sier han.

Vinterstid er det et sted mellom 110 og 120 som jobber i skisenteret, og alle disse vil ha på se plagg fra Amundsen. Bengston sier at det også vil bli en del profilering av merkevaren ellers i skisenteret, blant annet gjennom to kunstprosjekter i bakken.

 

Tilbake
 

Tidenes beste år for Dale of Norway

 
Sportsbransjepriser 2025 - Hvem fortjener å bli løftet frem i sportsbransjen i år?
 
Satser på DACH: Innovasjon Norge lanserer nytt vekstprogram for norske friluftsmerker
 
Christian Lodgaard blir ny administrerende direktør i Aclima
 
Bransjeutsikter og økonomisk balanse