OutDoor by ISPO 21 – avlyst

OutDoor by ISPO skulle gå av stabelen 5 – 7. oktober 2021. Nå er det klart at alt innholdet i The Global Summit Edition of OutDoor by ISPO, vil bli integrert i ISPO München i januar 2022.


Hele outdoor-industrien har fremdeles fullt fokus på utfordringer som har rammet bransjen på grunn av Covid-pandemien, derfor har OutDoor by ISPO-teamet, sammen med European Outdoor Group (EOG), besluttet å kansellere engangsutgaven av Global Summit Edition of OutDoor av ISPO i konferanseformat.


«Ønsket om møter ansikt til ansikt er sterkt blant alle bransjeaktører, men dagens utfordringer i outdoor-bransjen krever tilstedeværelse i selskapene. Derfor mener vi det er riktig å legge forelesninger, paneldiskusjoner og workshops inn i programmet til ISPO München 2022», sier Klaus Dittrich, administrerende direktør i Messe München.


– Jeg er veldig lei meg for at vi ikke får gjennomført arrangementet i år, da realiteten rett og slett er at outdoor-industrien står overfor store utfordringer knyttet til den pågående globale situasjonen. Det er vanskelig, på det nåværende tidspunkt, å få lederteamene til å legge arbeidet sitt til side og komme til en konferanse i tre dager. Vi ser nå frem til ISPO München 2022 for at handelen skal komme sammen og forhåpentligvis finne noe av dette veldig gode innholdet der, sier Mark Held, president i The European Outdoor Group.


Den neste OutDoor by ISPO vil gå tilbake til sin tradisjonelle form som en fysisk konferansemesse og er planlagt sommeren 2022. Den eksakte datoen vil bli kunngjort i løpet av de kommende ukene.

 

Viktig for utstillere og deltakere

Utstillere på Outdoor by ISPO 2021 trenger ikke å gjøre noe mer med de tjenester som er bestilt gjennom Messe München; Disse vil bli kansellert av Messe München. Utstillere vil ikke motta faktura for bestilte tjenester gjennom Messe München. Allerede betalte deltakergebyrer for billetter vil bli refundert. Messe München vil imidlertid ikke refundere kostnader for tjenester bestilt gjennom tredjepartesaktører.

 

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy