Vinneren av Scandinavian outdoor award gikk til Nordisk for teltet, The Midtgard Consept.

Vinneren av Scandinavian outdoor award gikk til Nordisk for teltet, The Midtgard Consept.

Nordisk Outdoor vant med nytt konsept

Den danske produsenten mottok «overall award» for sitt telt-konsept i Scandinavian Outdoor Groups årlige konkurranse under OutDoor by ISPO 2019.

Danske Nordisk har utviklet et katedrallignende familietelt som kan settes opp på få minutter. Teltet har ingen midtstolpe noe som gir større variasjonsmuligheter. kan dessuten bygges ut ved å montere flere sammen, noe som gir enda større fleksibilitet. Prisen fikk de for sin innovative konstruksjon og spennende design.

Norsk produsent på pallen

Det var vinnere i flere kategorier; Norske Aclima vant innen bekledning med sin nye LightWool sports t-skjorte: 

Aclima

Polygiene vant holdbarhetsprisen,

Polygiene med Odor CrunchHilleberg vant innen hardvare;

 

Hilleberg med Anaris

Ecco for sko. 

Ecco med Biom C Trail


Tilbake
 

Tidenes beste år for Dale of Norway

 
Sportsbransjepriser 2025 - Hvem fortjener å bli løftet frem i sportsbransjen i år?
 
Satser på DACH: Innovasjon Norge lanserer nytt vekstprogram for norske friluftsmerker
 
Christian Lodgaard blir ny administrerende direktør i Aclima
 
Bransjeutsikter og økonomisk balanse