Er du rågod på lønn og har lyst til å sikre lønnsprosessene hos en betydelig aktør innen sport og friluftsliv?
Som Payroll Consultant vil du få en sentral rolle for å tiltrekke og beholde de beste menneskene. Ditt hovedansvar vil først og fremst være å sikre at vi har en effektiv og stabil lønnsfunksjon. I tillegg vil du være en aktiv bidragsyter inn i våre onboardings- og offboardingsprossesser. Er du proaktiv og serviceinnstilt med et blikk for detaljer, samtidig som at du trives med å bygge og holde orden på flere prosesser på en og samme tid? Da er dette stillingen for deg!
Av viktige ansvarsoppgaver kan nevnes:
- Drifte lønnsprosessene fra A til Å i Norge og Sverige.
- Være ansvarlig for personalforsikringer og pensjonsordninger.
- Sikre gode prosesser for registrering av arbeidstid og fravær.
- Være kontaktperson mot NAV, Altinn og andre relevante statlige funksjoner.
- Videreutvikle våre prosesser og rutiner relatert til lønn og utarbeide prosessbeskrivelser og opplæringsmateriell.
- Være faglig oppdatert og støtte ledere og ansatte i spørsmål vedrørende lønn og andre personaladministrative saker.
- Bidra til å sikre god onboarding og offboarding av ansatte.
I tillegg til oppgavene over er HR er ansvarlige for den daglige driften av vårt kontor på Snøhus. Dette innebærer blant annet å håndtere post, bestille kontorrekvisita og kontakt med renholdsfirma.
Kvalifikasjoner:
- Minimum bachelorgrad eller lignende.
- Minimum tre års erfaring med lønn.
- Gode norsk- og engelsk språkferdigheter, både muntlig og skriftlig.
- Kunnskap om personalforsikring- og pensjonsordninger.
- Erfaring med norsk og gjerne svensk arbeidsmiljølov, tariffavtaler og GDPR.
- God forståelse av IT-verktøy som for eksempel MS Office og G Suite.
- God forståelse av relevante digitale HR-verktøy.
Hva kan vi tilby deg?
- En viktig funksjon hos et solid internasjonalt selskap med sterke merkevarenavn.
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver, innflytelse på egen rolle og korte beslutningsveier.
- Et sporty, innovativt og inkluderende arbeidsmiljø.
- Konkurransedyktige betingelser og gode forsikrings- og pensjonsordninger.
- Attraktive personalrabatter.
- Hjemmekontor inntil to dager i uken.
Som person ser vi gjerne at du identifiserer deg med følgende personlige egenskaper:
- Proaktiv og løsningsorientert samtidig som at du motiveres av å skape struktur og orden.
- Tilpasningsdyktig og flink til å håndtere endringer.
- Profesjonell og et naturlig servicemenneske.
- Analytisk og strukturert, i lønn er detaljene viktige.
- Trives i en hektisk arbeidshverdag med mange baller i luften.
- Sterk arbeidsmoral - du får ting gjort.
- En genuin interesse for mennesker, natur og har en aktiv livsstil.
Kjenner du deg igjen i punktene over? Da håper vi du søker på stillingen! Ta kontakt med HR Direktør Kristin Dahle (92 82 09 58) eller HR konsulent Ellen Andrea Mathisen (96 22 53 90) hvis du har spørsmål relatert til stillingen.
Type of Employment: Permanent Employment
The position is located in: Lørenskog
Reports to: HR Director
How to Apply: finn.no, Brav.com, LinkedIn
Applications Deadline: 14 dager
Tilbake