MAMMUT er et Sveitsisk høykvalitets friluftsmerke grunnlagt i 1862. Selskapet lager produkter for unike naturopplevelser for fjellsportsentusiaster over hele verden.

MAMMUT er et Sveitsisk høykvalitets friluftsmerke grunnlagt i 1862. Selskapet lager produkter for unike naturopplevelser for fjellsportsentusiaster over hele verden.

Customer Service Manager - Time to change your basecamp ?

Trigges du av å gi det lille ekstra, som utgjør den store forskjellen? Er du et ordensmenneske som brenner for god kundeservice? Er du glad i fjell og natur? Da ønsker vi å høre fra DEG!


Customer Service Manager er bedriftens tannhjul, som har en veldig viktig funksjon for at hjulene i bedriften skal gå rundt. Stillingen innebærer mye logistikk, kundekontakt og er ikke minst en veldig god støttefunksjon for bedriftens ansatte. 

Arbeidsgiver er Mammut Ajungilak AS

MAMMUT er et Sveitsisk høykvalitets friluftsmerke grunnlagt i 1862. Selskapet lager produkter for unike naturopplevelser for fjellsportsentusiaster over hele verden.
For å styrke vår satsning i det nordiske markedet og for å gi våre kunder enda bedre service, trenger vi nå en ny Customer Service Manager.


Arbeidsoppgaver:
Stillingen vil innebære varierte arbeidsoppgaver med hovedvekt på:

  • Kundestøtte til våre spesialist forhandlere, kjeder og distributører. Herunder ordre, logistikk, kvalitetssikring og support.
  • Ansvarlig for at tannhjulene i bedriften går rundt (backoffice delen).
  • Proaktiv forbedring av interne prosesser og systemer.
  • Holde oversikt over kundefordringer og leverandørfakturaer.
  • Bistå og tilrettelegge for selgere.


Personlige egenskaper:

  • Meget strukturert og er et ordensmenneske.
  • Elsker å gi utmerket service og gjør det lille ekstra som utgjør den store forskjellen.
  • Positiv potet som liker å ha mange baller i luften og finner løsninger der andre ser problemer.
  • Sterke kommunikasjonsegenskaper, er fleksibel og har evnen til å jobbe godt i et team.
  • Liker en variert hverdag og er ikke redd for å ta i et tak der det trengs. 
  • Liker å ta initiativ og utfordre status quo.


Personlige kvalifiskasjoner:

  • Meget gode kunnskaper i MS office pakken
  • Flytende i engelsk, muntlig og skriftlig.
  • Erfaring med ERP systemer er et pluss, men ikke en forutsetning da full opplæring på disse vil bli gitt.
  • Er et ordensmenneske som liker å ha full kontroll og som kan sjonglere mellom oppgaver.
  • Gode nettverksegenskaper og liker å jobbe med forskjellige mennesker på tvers av landegrenser.
  • Er glad i fjell og natur.
  • Generelt gode IT kunnskaper
  • Liker å utfordre systemer og måter å jobbe på.


Hva vi kan tilby:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Meget gunstige personalkjøpsordninger
  • Et lite og hyggelig Nordisk team som jobber tett sammen og hjelper hverandre.
  • Flotte nye lokaler på SNØ i Lørenskog, med gode fasiliteter.  


Ønskelig bosted er i Oslo/sentralt østlandsområdet og du vil rapportere til CEO.

Ønsker du mer informasjon om stillingen så ta gjerne kontakt med rådgiver Eirik Skaftnes, telefon 913 24 172.

Søknad og CV sendes KLAR rekruttering snarest og vil bli behandlet fortløpende.



Tilbake
 

Nike stenger ned fabrikker i Vietnam

 
Det globale salget av sportsutstyr økte med 11 % i pandemiåret
 
Aclima og REV Ocean i samarbeid
 
16. september kan du tenne bål igjen
 
Distribusjon, salg og prising - regelendringer på vei