Shimanos grand opening

Denne uken åpnet Shimano Nordic nytt storslått kontor i Uppsala, og viste samtidig vårens- og sommerens nyheter for 2020 til nordiske forhandlere.

. Kontoret var kliss nytt, med alle mulige fasiliteter for de ansatte. Det var treningsrom, hvilerom og selvsagt sykkelparkering med vaskemuligheter og sykkelservice. Store åpne kontorer med god plass til de som bruker kontoret daglig, og egne besøksplasser til de som er mest på farten, eller kunder som trenger å jobbe foran PC når de er på besøk. I tillegg var det verksted og store møte- og undervisningsrom.

Sterke merkevarer

Lazer fyller 100 år i 2019.Alle besøkene på SHIMANO GRAND OPENING fikk rikelig kunnskap om nylanseringene til SHIMANO sin produktportefølje. Og den porteføljen inneholder merkevarer som Pearl iZumi (tekstiler), Vittoria (sykkeldekk), Kryptonite (sykkel låser) og Elite (sykkelruller, flasker og flaskestativ), en merkevare som fyller 40 år i år. De har også hjelmprodusenten Lazer, som feire100 år i år, Brooks (sekker, sal og småvarer), PRO (sykkelstyre, stem og setepinner), og selvsagt alt det Shimano lager med eget brand.

Utdanner egne mekanikere

Shimano har som mål å bidra til at folk får gode sykkelopplevelser, og er ambisiøse nok til å invitere til livsstilsendringer, om det er det som skal til.

Merkevaren utdanner mekanikere som skal sikre at produktene får den servicen den fortjener. De ønsker at alle som selger Shimano produkter har sertifiserte mekanikere. I dag er det 26 sertifiserte verksteder i Norge.


Tilbake
 

ISPO trengs av alle

 
-Det er i møte med mennesker at utvikling skjer
ISPO 2024*
 
HH og Norrøna; -det er behov for en møteplass
ISPO 2024*
 
25. gang med On Snow på Geilo
 
Tidligere H&M-sjef blir ny administrerende direktør i Brav